Çağrı merkezi çalışanlarının yeni yıllarını kutlayan ve ülkemizde yaşanan her olaya müdahale edecek ekipler için farklı çağrı numaralarının hizmet verdiğini ve bununda zaman zaman karışıklıklara neden olduğunu belirten Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman; “112 Acil Çağrı merkezinin tam randımanlı olarak devreye girmesiyle birlikte artık tüm çağrılar tek merkezde toplanarak yönlendirilecek. Yıllardır televizyonlarda yurtdışında bu işin tek numarayla yapıldığını izliyoruz. Bu sistem ülkemizde de uygulanmaya konularak tüm çağrılar tek merkezde toplanmaya başlıyor. İşin itfaiye ayağında Yalova Belediyesi olarak üzerimize düşen görevi yaptık. Ancak diğer belediyelerinin de bu konuda sorumluluk alarak üzerlerine düşen görevi yerine getirmelerini bekliyoruz. Çünkü 112 Acil Çağrı Merkezi sadece Yalova merkeze değil, tüm il geneline hizmet verecek. Şuan için Acil Çağrı Merkezinde itfaiye, sağlık, orman ve afet konularında gelen çağrılara cevap veriliyor. Ocak ayında jandarma ve daha sonra da polis imdat çağrıları da bu merkezden cevaplanacak. Ve kısa süre içerisinde vatandaşlarımız tüm ihbarlarını ve acil çağrılarını tek numaradan 112’den gerçekleştirebilecek. Yalova Belediyesi olarak sisteme destek olmaya her zaman hazırız” diye konuştu.