Hizmet Masalarına müracaat eden vatandaşların dilekçeleri arasında ilk sıraları abonelik işlemleri, rayiç değer, su aboneliği, abonelik kapama, yapılandırma, depozit iadesi ve arşivden belge taleplerinin toplamı 26 bin 158 müracaat ile ilk sırada yer aldı. Alınan başvuru dilekçeleri arasında ilk sırayı emlak, yapılandırma ve su kapama aldı. Bununla birlikte Hizmet Masaları ve 153 İhbar Hattı ise vatandaşlar tarafından gelen talep ve şikayetlere ise en kısa sürede cevap vererek çözüm odaklı bir çalışma gerçekleştirdi. Hizmet Masaları ile birlikte 153 İhbar Hattında öncelikli taleplerin sayısı 23 bin 451 oldu. Diğer talep ve istekler ile 87 bin 95 kişi Yalova Belediyesi Hizmet Masalarından ve 153 ihbar hattına başvuruda bulundu. Pandemi Döneminde Hizmet Aksamadan Devam Etti Yalova Belediyesi, Hizmet Masaları ve 153 İhbar Hattı yaşanılan pandemi döneminde çalışmalarına ara vermeden ve aksamadan sürdürdü. Bu süreçte alınan önlemler ve yeni uygulamalarla vatandaşların talep ve istekleri alınarak gerekli müdürlüklere iletilerek çözüme kavuşturuldu.