Yeni başlayan uygulamayla birlikte vatandaşlar, karşılaştıkları olumsuzluklar ile talep ve şikayetlerini resimli, görüntülü ve bilgi notuyla beraber whatsapp uygulaması üzerinden ‘0552 505 77 77’ numaralı hatta iletebiliyorlar. Alo 153 Çağrı Merkezinde toplanan veriler ilgili birime bildiriliyor. Çözümü sonrasında işin tamamlandığına dair vatandaşa geri dönüş yapılarak bilgi veriliyor. “Yalova Belediyesi olarak bizde günümüz teknolojisine uygun olarak hareket etmeye özen gösteriyoruz. Tüm birimlerimizi teknolojiye entegre ediyoruz. Akıllı telefonların hayatımıza girmesiyle birlikte bir çok uygulama vasıtasıyla hayatımız kolaylaşmış durumda. İletişimin önemli bir ayağı haline gelen whatsapp uygulamasını Yalova Belediyesi olarak devreye aldık. Vatandaşlarımızın karşılaştıkları olumsuzlukları sosyal medya üzerinden yada cep telefonuma bana gönderiyorlardı. Belediye bünyesinde uygulamaya başladığımız yeni sistem sayesinde vatandaşlarımız ‘0552 505 77 77’ numaraya taleplerini ve şikayetlerini bildirebilirler. Böylelikle hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulmasını sağlamış olacağız.7 gün 24 saat her türlü sorunları bu hatta iletebilirler” dedi. Yapılan uygulamayı başarılı bulan vatandaşlar sorunların hızlı bir şekilde çözüldüğü için tebrik ederken, şikayet ve taleplerin dikkate alınarak hızlı geri dönüşünün sağlandığını belirttiler.