86 bin 998 müracaatın yapıldığı Hizmet Masalarının yanı sıra Yalova Belediyesi tarafından 100 Bilgi Edinme dilekçe müracaatı yasal süre zarfı içinde cevaplandırıldı. Cumhurbaşkanlığı Bilgi Edinme Sistemi (CİMER) üzerinden ise 509 adet dilekçeye geri dönüş sağlandı. Tüm bu faaliyetlerin yanında müdürlüğün hizmetleri arasında ön hazırlıkları yapılan 12 olağan 2 olağan üstü olmak üzere 251 kararın çıktığı toplam 14 meclis toplantısı için çalışmalar gerçekleştirildi. Ayrıca faaliyetler arasında yer alan 46 encümen toplantısı hazırlıklarına yardımcı olunarak 2 bin 740 kararın çıkmasına sağlandı. Muhtarlık Şefliği Kuruldu Kamu hizmetlerinin etkin, verimli ve güvenli bir şekilde sunulması, sorunların en kısa sürede yetkili makamlara iletilmesi, muhtarların etkinlik ve işlevlerinin artırılarak taleplerinin sonuçlandırılması amacıyla Yazı İşleri Müdürlüğüne bağlı ‘Muhtarlık Şefliği’ kuruldu. Ayrıca 2016 yılında Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman ile Muhtarların yapmış olduğu karşılıklı istişareler sonuncunda Başkan Salman’ın talimatları doğrultusunda muhtarlarımız sıkıntıları müdürlük tarafından çözülerek, İçişleri Bakanlığı www.muhtar.gov.tr adresi üzerinden her bir muhtara mail adresi verildi. Verilen mail adresi üzerinden muhtarların 648 adet talep ve istekleri kısa sürede çözüme kavuşturuldu.